כרטיס ביקור דיגיטלי

להשאיר חותם כבר מהתחלה

רוצים להתחדש בכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור שניתן לשלוח כקישור בוואטסאפ/הודעה או באחת הרשתות החברתיות בקלות לכל מי שאנחנו רוצים. ברגע ששלחתם את הקישור מי שמקבל את הכרטיס יכול גם לשתף אותו עם חברים וגם לשמור אותכם באנשי הקשר בטלפון שלו בלחיצת כפתור! בכרטיס ביקור אתם יכולים להזין עד 6 קישורים ליצירת קשר: לאתר, לפייסבוק, טלפון, וואטסאפ, אינסטגרם, וויז, עמוד נחיתה עמוד סליקה ועוד!

זה הכל?

ממש ממש לא! בכרטיס ביקור יש לכם גם אופציה להציג את הלוגו שלכם, לספר על עצמכם, על העסק שלכם, על תחומי ההתמחות שלכם, ועל השירותים שלכם, אתם יכולים להוסיף 2-5 תמונות מתחלפות של מוצרים, של פרוייקטים או של כל דבר שעולה על דעתכם.

כמה זמן זה לוקח?
24 שעות ויש לכם כבר את הכרטיס מוכן!! לא צריך לחפש בית דפוס, לא צריך סקיצות עיצוב ולא צריך לחכות עד שיגיע אלכם הבייתה. כל שעליכם לעשות זה להשאיר פרטים בטופס מטה ומיד תקבלו הוראות מה אתם צריכים לשלוח לי.

כמה זה עולה לי?
אז כל התענוג הזה עכשיו במחיר היכרות של 100 ש״ח+מע״מ (תשלום שנתי – מתחדש אחת לשנה)

טיפ חשוב!
כרטיס הביקור שלכם הוא כרטיס הכניסה לתודעת הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הוא הדרך הטובה ביותר להשאיר רושם ראשוני מקצועי, יחד עם תקציר ממצה עליכם והכי חשוב לעזור ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר בקלות בכל האפיקים הדיגיטלים שלכם

כמה דוגמאות לאיך זה נראה

אלו שכבר הצטרפו למשפחה  : )

ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

השאירו פרטים ונקבע לקפה!