שלושת המרכיבים לאתר שמביא תוצאות!

website

שילוב נכון של עיצוב ואיפיון חווית משתמש,
התאמת האתר למנוע החיפוש גוגל,
וממשק ניהול אתר נוח ופשוט.
בסטודיו אנו מקפידים לשמור על השילוש הקדוש הזה, כי אנו מאמינים שהוא המפתח להצלחת כל אתר אינטרנט. מה שמנחה אותנו הם כמה קווים מנחים ואפרט עליהם כאן:

איפיון ממשק משתמש ועיצוב חווית משתמש.
איפיון ממשק משתמש, מורכב מתהליך מחקרי הבודק בעיקרו את המתחרים שלכם, את המטרות שלכם, את הפרסונות שמרכיבות את קהל היעד שלכם, ולאחר מכן יצירת תוכנית פעולה ובניית הממשק של האתר (בשלב זה ללא עיצוב). המטרה: לשים את הלקוחות שלכם במרכז! להבין מי הם, מה הם מחפשים אצלכם ואיך ליצור אצלהם חווית גלישה נוחה, זכירה, מהנה שתביא אותם בסופו של דבר מלקוחות פוטנציאים ללקוחות פעילים שלכם.


לאחר תהליך האיפיון עליו תוכלו לקרוא בהרחבה במאמר איפיון ממשק משתמש, מגיע השלב הכיפי – עיצוב האתר. התאמת הצבעוניות, האייקונים, התמונות ובחירת הקו העיצובי שינחה את האתר (לרוב זה ימשיך את הקו העיצובי שנבנה במיתוג העסק – כדי לשמור על שפה אחידה וזכירה) זהו שלב בו המיונמנות, היד העדינה, הנקייה והדייקנית שלנו תעשה פלאים, תיתן את הטאצ’ הייחודי שאתם זקוקים לו, תמקד ותבליט את מה שאתם מציעים ללקוחות שלכם ותשלים את החוויה כולה.

התאמה ואופטימיזציה עבור מנוע החיפוש גוגל.
כיום קיימות דרכים רבות לקידום אתר האינטרנט – כמובן שדרכים אלו הם בתשלום ואינכם רוצים לזרוק כמויות של כסף על קידום ממומן כשיש לכם אופציה אחרת והיא הקידום האורגני. הקידום האורגני הוא תחום גדול, מורכב ובנוי מהמון משתנים שגוגל בודק וכאשר מקימים אתר אינטרנט או משדרגים אתר קיים, זו הזדמנות מצויינת לבנות אותו מההתחלה בצורה נכונה ואופטימלית לקריאתו ע”י מנועי החיפוש. בסטודיו שלנו תקבלו אופטימיזציה מלאה לגוגל. ובנוסף הסבר מפורט איך לשמור על הקידום ומה הנתונים אותם גוגל קורא. בנוסף תוכלו להתייעץ איתנו ונוכל להפנות אתכם לאנשי הקידום איתם אנחנו עובדים למתן שירות מלא עבור האתר שלכם.

ממשק ניהול אתר נוח ופשוט.
האתר אופיין, עוצב וקודם, נמסר אליכם לניהולו ותפעולו. ולכם אין שום מושג מאיפה מתחילים ואיך עושים את זה – לשם כך אנחנו עובדים עם מערכת ניהול תוכן – וורדפרס, שהיא מערכת קלה, נוחה ופשוטה לתפעול, שגוגל אוהב ושתענה על הצרכים שלכם בתור מנהלי אתר. כמובן שתקבלו מאיתנו הדרכה מלאה איך להעלות ולנהל תכנים, מוצרים למכירה, מאמרים וגלריות כך שהעיצוב וחווית המשתמש ישארו טובים ומוצלחים ולא ייפגעו. מערכת וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן יציבה, נוחה וקלה להתמצאות. היא אחת ממערכות ניהול התוכן הטובות בעולם, המאפשרת התאמה לדפדפנים השונים, מותאמת וידידותית למנוע החיפוש גוגל, מאפשרת עיצוב חדשני, רספונסיבי, שנותן חווית משתמש אופטימלית ומאפשרת לבעל האתר לנהל את תוכן האתר שלו באופן יעיל ונוח. במילים אחרות המערכת מותאמת לגוגל, מותאמת לגולש ומותאמת למנהל האתר – מערכת שבעזרתה מתקיימים שלושת קווי היסוד לאתר מצליח.

לסיכום, בסטודיו שלנו תוכלו למצוא את המומחים בתחום בניית אתרי וורדפרס ואת המומחים בתחום הקידום, המטרה שלנו היא לאפשר לכם לישון בראש שקט בזמן שאנחנו עושים את העבודה בשבילכם, מקימים לכם אתר אינטרנט שיקיים את המרכיבים החשובים שייתנו לעסק שלכם נראות אינטרנטית חזקה, גבוהה ומתקדמת.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לחצו כאן.