מיתוג ועיצוב גרפי

להיות מותג בולט בין אלפי עסקים

״החלום שלי להצליח כמו המותגים הגדולים״

להפוך למותג כמו ״הגדולים״ הוא תהליך עומק אותו אנו עוברים יחד, נתחיל מאפיון מלא לעסק הבנת המטרות העיסקיות, מיקוד קהל היעד ונמשיך בבניית שפה גרפית בולטת וייחודית הכוללת עיצוב לוגו, חומרים פרסומיים ובניית תשתית שיווקית.

שלב ראשון אפיון לעסק:
בשלב זה נקיים פגישת היכרות ונעבור יחד על שאלון מעמיק אודות העסק שלכם, את השאלון בניתי מתוך ניסיון רב שצברתי בתהליכי מיתוג שונים, נענה ונבחן לעומק מיהו קהל היעד שלכם, מהן המטרות העסקיות שלכם, מה הבידול ומהם הערכים עליהם מושתת העסק שלכם, מיהם המתחרים שלכם ועוד. בשלב הזה חשוב לי מאוד לפתוח את כל הקלפים, להבין מי אתם, מאיפה הגעתם, מה החלומות שלכם, וגם לשאול שאלות מפתח שיגרמו לכם לחשוב על התשוקה האמיתית שבגללה הקמתם את העסק.

זה אחד השלבים האהובים עלי כי אני נחשפת לעולמות מרגשים של אנשים שעברו כל כך הרבה בחייהם ואני זוכה לשמוע על הדרך שלהם, זה שלב בו אנחנו מכירים לעומק, מורידים את כל המחסומים ומייצרים את החיבור הראשוני בתהליך הכל כך משמעותי שנכנס אליו.

שלב שני מחקר:
לאחר שנפגשנו ויש בידיי תמונת מצב על העסק שלכם לרוב אני אבקש מכם לשלוח לי דוגמאות לכמה מתחרים שלכם, ודוגמאות של לוגויים שאתם אוהבים ולא אוהבים עיצובית (אל דאגה גם אם אתם לא ממש יודעים מה אתם אוהבים אני שולחת לכם השראות של עיצובים ויחד אנחנו חושבים על כיוונים שונים שאתם מתחברים אליהם מצד אחד ומאידך כאלה שלא), חשוב מאוד לא לדלג על שלב זה ולחקור מיהם העסקים מולם העסק שלכם מתחרה, מה עובד אצלם ומה לא, מה הבידול שלהם לעומת הבידול שלכם, איפה הייחוד שלכם ומה אתם רוצים להדגיש בעסק שלכם שהוא שונה מעסקים אחרים בתחומכם.

שלב שלישי מתחילים לעבוד!
לאחר שביצענו מחקר, הבנו מי קהל היעד, את הערכים והמטרות העסקיות שלכם, יש בידינו מספיק מידע שיעזור לנו בתהליך עיצוב הלוגו והשפה העיצובית של העסק. בשלב זה אנחנו עובדים ואתם נחים:) מאחורי הקלעים מתבצע תהליך חשיבה נוסף של מציאת השראות עיצוביות, חיפוש חומרים וחשיבה על קונספט שייחד אתכם, ידגיש ויבליט את האופי שלכם, את הערכים של העסק שלכם ויהווה תמצית העסק שלכם. אתם תקבלו כמה סקיצות לכמה כיוונים שונים שיכולים להתאים ולאחר שנבחר כיוון מנצח, נמשיך לעבוד על דיוק הלוגו, על הצבעוניות המתאימה ועל הדגשת המסר, נמצא את הסלוגן שילווה את הלוגו ונתחיל בשלב הפינג פונג בסופו נגיע למיצוי התהליך ולמוצר המוגמר – לוגו חדש. (חשוב לציין שגם מי שיש לו כבר לוגו ורוצה לשדרג אותו יעבור אותו תהליך בדיוק)

שלב רביעי בניית שפה עיצובית
תהליך מיתוג אמנם מתחיל בעיצוב לוגו אך הוא לא נגמר שם, כדי להפיץ את הבשורה, ולגרום לכם להרגיש בדיוק כמו המותגים הגדולים, אתם צריכים שהלוגו שלכם יופיע בכל המוצרים הגרפיים בהם אתם משתמשים, כרטיס ביקור, חתימה לאימייל, נייר מכתבים, הצעת מחיר, רשתות חברתיות, מוצרי פרסום ושילוט, דפי נחיתה, ניוזלטרים, אתר וכל מה שתצטרכו שמשלים את הזהות המותגית שלכם.

טיפ חשוב!
כדי שהמותג שלכם יהיה זכיר הוא חייב להיות מוטמע בכל אפיק פרסומי שלכם ע״י שימוש בשפה הגרפית שפתחנו בשלב עיצוב הלוגו.

פרויקטים אחרונים

אלו שכבר הצטרפו למשפחה  : )

ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

השאירו פרטים ונקבע לקפה!