בניית אתרים

בניית אתרי תדמית ואתרי איקומרס (חנות)

״איך לייצר תנועה לעסק שלי ולמכור אונליין?״

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי לבניית מוניטין, למכירת מוצרים ושירותים וככרטיס ביקור של העסק. בתהליך בניית אתר נאפיין יחד את המטרות שלכם, נעצב, נבנה, נקדם אותו בגוגל ונדאג שתמיד יהיה עדכני ופעיל.
כשלקוח חדש פונה אלי להקמת אתר בין אם זה אתר תדמית ובין אם זה אתר איקומרס, אני מדגישה ומסבירה שתהליך הקמת אתר הוא כמו תינוק חדש, יצירת יש מאין, לוקח לו זמן להתבשל, צריך להשקיע בו הרבה זמן ואנרגיה עד שהוא יוצא לאוויר, וגם לאחר שהוא עולה לאוויר הוא חייב להיות מתופעל ומתוחזק כדי שתהיה לו משמעות אפקטיבית עבור העסק שלכם.

אז איך מתחילים?
שלב ראשון אפיון האתר:
הקמת אתר מתחילה בראש ובראשונה בתהליך אפיון מעמיק, (שימו לב! בית עסק שמבטיח לכם אתר ולא עובר איתכם תהליך אפיון מסודר, קחו בחשבון שהתוצאה לא בטוח תשרת אתכם נאמנה), בשלב האפיון נערוך פגישה בה נבין לעומק מהן המטרות שבגללן אתם זקוקים לאתר, אם זה למכירות נבנה לכם אתר איקומרס (חנות) אם זה לתוכן ומוניטים נבנה לכם אתר תדמית המשלב את התוכן שלכם, המטרה היא להבין איך האתר יכול לשרת אתכם, מה הפונקציות שיעזרו לכם לנהל ולשווק את העסק, לאיזה רשתות חברתיות יש לחבר את האתר, מי קהל היעד שלכם, נעבור ונבין איך העסק שלכם מתנהל היום מנקודת המבט שלכם ומנקודת המבט של הלקוחות שלכם, נבין מהם המסרים שחשוב שיעברו באתר, מי הם המתחרים שלכם ועוד. תוכלו לקרוא בהרחבה על הנושא במאמר על איפיון אתר. שלב האפיון בד״כ לוקח זמן רב יותר משלב העיצוב, שכן בשלב זה אנו בונים את התשתית שעליה יוקם האתר, אני אוהבת להשוות את התהליך להקמת בית, אם אנחנו נבנה את הבית ללא תוכנית, וללא יסודות כנראה שהבית יקרוס בשלב מסוים ולא יחזיק מעמד, אבל אם נשקיע בתוכניות, ונבנה יסודות חזקים הבית יהיה יציב, מחולק נכון וישמש אתכם בצורה חכמה.

שלב שני עיצוב האתר:
לאחר שעברנו תהליך אפיון מעמיק נשלח לכם מסמך אפיון מסודר בתוכו יפיעו המסקנות אותן נרצה ליישם באתר, במסמך נפרוט את תכנית הפעולה להקמת האתר, אילו עמודים יהיו בו, אילו אלמנטים יופיעו בכל עמוד, איזה ממשקים נחבר לאתר וכו׳. בנוסף תקבלו רשימת חומרים שתצטרכו להכין הכוללת, תכנים, תמונות ולוחות זמנים. לאחר שנאשר את תכנית הפעולה ונקבל מכם אור ירוק לצאת לדרך, אנו נתחיל בקסם ונהפוך את תכנית הפעולה למוצר חי ונושם, תקבלו מאיתנו הדמייה של עמודי האתר אותם איפיינו בשלב הקודם, נלביש את האתר בשפה העיצובית של המותג שלכם ונדאג לשמור על רמה עיצובית גבוהה ומדויקת ברמת הפיקסל. אנו תמיד מעודכנים בטרנדים חדשים בעולם העיצוב והאפיון ולכן התוצאה שתקבלו מאיתנו תהיה מותאמת לצרכים שלכם ותיראה מושקעת בדיוק כמו של המותגים הגדולים, תהיו בטוחים שאנחנו לא מתפשרים על פחות ממושלם!!

שלב שלישי בניית האתר בקוד:

את האתרים שלנו אנו בונים על מערכת וורדפרס – מערכת ניהול תוכן יציבה, נוחה וקלה להתמצאות. וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הטובות בעולם, מותאמת וידידותית למנועי חיפוש ובראשם גוגל, מאפשרת עיצוב חדשני, רספונסיבי, שנותן חווית משתמש אופטימלית, מתממשקת בקלות לאלפי מערכות כמו חברות דיוור, סליקה, קידום ועוד ומאפשרת לבעל האתר לנהל את תוכן האתר שלו באופן יעיל ונוח.
בשלב זה אנחנו מחברים בין האפיון והפונקציות השונות עליהן סיכמנו בשלב האפיון לבין העיצוב שבנינו בשלב הקודם לכדי חווית משתמש מקסימלית. אנו דואגים שהאתר יראה טוב מכל מכשיר נייד או נייח ע״י שימוש בעיצוב רספונסיבי, וכמובן לא משאירים אתכם להתמודד לבד, תקבלו מאיתנו סרטוני הדרכה על האתר שלכם באופן אישי, שיסבירו לכם איך לתפעל את האתר שלכם, איך להזין תכנים ולשמור על האתר פעיל.

שלב רביעי האתר עולה לאויר:

לאחר שהקמנו את האתר על מערכת וורדפרס, העברנו לכם את המושכות, למדתם איך להזין תכנים ולתפעל את האתר, אנחנו מגיעים לפינאלה מעלים את האתר לאוויר ומשיקים אותו בהשקה חגיגית!!! חשוב לציין שגם אם אתם רוצים שאנחנו נעשה עבורכם את העלאת התכנים ונמשיך להזין תוכן ולתפעל את האתר אנחנו נעשה זאת בשמחה ונעזור לכם בכל מה שתצטרכו!
לאחר שהאתר באוויר העבודה לא נגמרת, כחלק מהשירות שאנחנו מספקים בסיום עבודת בניית האתר נבחן את זמן טעינת האתר ואיך ניתן לשפרו. בנוסף, אנחנו מספקים לכם שירות תחזוקה ואחסון של האתר בסטנדרטים הכי גבוהים ומאובטחים שיש. חשוב מאוד שהאתר יהיה מגובה ומעודכן מבחינה טכנית, כדי שלא תיתקלו בפרצות אבטחה או באגים היכולים לפגוע ולהשבית את האתר שלכם. תחשבו עליו כעל ישות חיה נושמת ודינמית שחשוב מאוד לדאוג שכלל התוספים ומערכת הוורדפרס המותקנים עליו יהיו מעודכנים. אין לכם מה לדאוג אנחנו ממשיכים ללוות אתכם ותוכלו לסמוך עלינו בנושא זה בכל זמן נתון.

שלב אחרון אופטימיזציה קידום ושירותים נוספים:
במידה ותרצו לקדם את האתר בגוגל אנו נדאג להפנות אתכם לספקים המובילים בתחום איתם אנו עובדים שיעזרו לכם במשימה, קידום ותפעול האתר חשוב מאוד על מנת לקבל את התוצאות הרצויות ולמקסם את חשיפת האתר ללקוחותיכם. בנוסף לקידום אנחנו מציעים שירות של הזנת תכנים, תפעול האתר ובניית תשתית שיווקית בעזרת אוטומציה עסקית המחברת את האתר לכל המערכות אותן תצטרכו לשיווק העסק, ביניהן רשתות חברתיות, וואטסאפ, דיוור ודפי נחיתה, רשימות תפוצה גוגל אנליטיקס, פודקאסטים ועוד.

טיפ חשוב!
תהליך בניית אתר הוא תהליך עומק ורוחב שיעזור לכם למקד ולבדל את העסק שלכם בצורה טובה יותר, אתר הוא כלי שיווקי אם בונים אותו בצורה נכונה הוא יעזור לכם להקפיץ את העסק בכמה רמות קדימה, לחסוך בזמן ולייעל את תהליך העבודה שלכם.

פרויקטים אחרונים

אלו שכבר הצטרפו למשפחה  : )

ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

השאירו פרטים ונקבע לקפה!